Wizyt:
Dzisiaj: 27Wszystkich: 49881

Kolportaż ulotek

Zakres usług » Kolportaż ulotek

Kolportaż ulotek lub dystrybucja ulotek może wydawać się bardzo proste, ale tak nie jest. Musi być spełnione kilka warunków, aby ulotka skutecznie zadziałała.


Wygląd ulotki, wielkość, kształt, papier.

Wbrew pozorom wygląd, kształt i wielkość ma ogromne znaczenie aby ulotka odniosła sukces. Wszystko zależy od profilu działalności Klienta, czasu, kiedy dystrybucja lub kolportaż ulotek miałby się odbyć oraz kolorów i w bardzo dużym stopniu wielkości ulotki. Nasze już prawie 20 letnie doświadczenie w dystrybucji ulotek pozwoliło nam nabyć ogromnej wiedzy jak powinna wyglądać ulotka aby odnieść sukces. Naszą wiedzą dzielimy się również z Klientem, ponieważ zależy nam na tym, aby Zleceniodawca miał jak największy oddźwięk z dobrze wykonanego kolportażu ulotek.


Plan kolportażu ulotek

Bardzo duże znaczenie ma dobrze przygotowany plan kolportażu ulotek. Profil działalności oraz grupa docelowa pozwala określić nam w jaki dzień tygodnia najlepiej przeprowadzić dystrybucję ulotek, jaki czas powinna trwać akcja reklamowa. Tworzymy cały plan marketingowy dla Zleceniodawcy pomagając, jeśli jest taka potrzeba w doborze wyglądu ulotki, oraz określeniu:

  • grupy docelowej
  • wybraniu formy kolportażu (dystrybucja ulotek, rozdawanie ulotek, plakatowanie itp.)
  • wybór miejsca dystrybucji
  • określenie ilości ulotek potrzebnych do wykonania kolportażu ulotek
  • czasu trwania akcji (promowanie marki, produktu, restauracji, sklepu


Dystrybucja ulotek

Kolportaż ulotek odbywa się na terenie wybranym i zaakceptowanym przez Klienta. Koordynatorzy udają się wraz z roznosicielami na rejon dystrybucji, wydają potrzebną ilość ulotek każdemu z osobna, wysyłają na poszczególne bloki lub domki. Koordynator kontroluje na bieżąco pracę kolporterów oraz wykonuje zdjęcia. Po zakończonej akcji wykonywany jest raport dla Klienta. W przypadku roznoszenia na blokach zawsze zdarza się klatka lub blok do którego nie uda się wejść kolporterom. W takiej sytuacji informujemy o tym fakcie w raporcie oraz ustalamy ze Zleceniodawcą gdzie rozdystrybuujemy pozostałe ulotki.


Kontrola kolportażu

Kontrola dystrybucji powinna odbyć się najpóźniej 24 godziny po zakończonej akcji.
Rozpoczyna się już w momencie dystrybucji ulotek przez Koordynatora i jest kilkuetapowa.

  • kontrola wewnętrzna – Koordynator
  • kontrola wewnętrzna – manager. Po zakończonej akcji manager wybiera sobie bloki, domki z całego terenu i wykonuje kontrolę popartą raportem kontroli wewnętrznej oraz zdjęcia.
  • kontrola wspólna z Klientem


<Skuteczność dystrybucji ulotek/b>

Skuteczność dystrybucji jest dla nas bardzo ważna i nie jest mierzona żadnymi procentami, ponieważ to Klient jest naszą „wyrocznią”. Dla nas skuteczność to wymierna korzyść dla Zleceniodawcy poparta zwiększoną sprzedażą swoich produktów. Dodatkowym atutem jest dla nas to, że tak zwaną pocztą pantoflową systematycznie powiększa nam się baza Klientów zadowolonych z naszych usług.


Zadowolenie Klienta

Dla wygody Klienta zapewniamy kompleksową obsługę:

  • projekt
  • Druk
  • plan marketingowy
  • kolportaż ulotek lub inna forma reklamy
  • gadżety reklamowe

Kolportaż ulotek : MaketingiDystrybucja.pl